Re: Samsung 770P

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Fri 10 Feb 2006 - 21:06:25 MET

Z Otchłani wyskoczył demon, wcielił się w istotę znaną jako
*Marcin Kocur*, która zaskrzeczała:
> Hmm, no to przekonaliście mnie do zaoszczędzenia prawie 2000zł.

Raczej zachęcają do kupna droższych modeli... ;)

BTW monitor taki zajmuje mniej miejsca zawsze, i wielkość biurka nie ma
tu nic do rzeczy. A, ostrość obrazu też jest większa zawsze, nawet na
kartach nVidii ;)

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8