problem z kompem

Autor: ja <halina1982_at_op.pl>
Data: Fri 10 Feb 2006 - 18:40:35 MET

Nie wiem co się dzieje ale ostatnio zdarza się że mój komputer nie chce się
włączyć. Na monitorze wyskakuje komunikat coś w stylu "...cable disconect".
Kilka razy resetuje i w końcu się włącza BIOS. U góry pisze Award Bios Setup
Utility i jest na zakładce Advanced. Ja nic w tym nie kombinuję bo się po
prostu nie znam więc resetuję jeszcze raz kompa i już się normalnie załącza.
Czy ktoś wie co się dzieje, czy coś się psuje i co to może być. Bardzo
proszę o pomoc. Z góry dziękuję

Dodam jeszcze że zaczęło się to niedawno i z reguły jest to tak że wcześniej
coś skanuję, drukuję itp. i potem wyłączam komputer a jak chcę załączyć to
już nie odpala. Może to wina skanera (Canon PIXMA MP110).