Re: odklejenie naklejki z licencją - czym?

Autor: w.p. <ptaku2_wywalto_at_tlen.pl>
Data: Fri 10 Feb 2006 - 18:28:29 MET

lantech wrote:
> witam
> czy macie moze jakiś sposób żeby bez szkody odkleić z obudowy notebooka
> naklejkę licencyjną MS Windows. Pękła mi obudowa, wymieniłem na nową, ale na
> nowej brakuje naklejki. JEst strasznie mocno doklejona.
> pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc
> mc

Nie zagłebiając się za bardzow cel tej operacji - w sklepach elektronicznych
mogą być specjalne preparaty w sprayu które rozpuszczają klej. Ponoć nie niszczą
plastiku. To taki serwisowy produkt - kiedyś można było kupić - myślę że teraz
tym bardziej. Może w Conradzie coś takiego jest.

w.p.

--
-Bardzo porządna dziewczyna.
-Trudno! Co robić...