Bady a gwaracja

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Fri 10 Feb 2006 - 17:02:34 MET

Oddałem dysk na gwarnacji mial 12 kb uszkodiznych klastrow -
sygnbalizowal mi to chkdsk (raz mialem okazje zoabacvzyc jak na zywo sie
psuja klastry) no i bylo zle. HD Tune znalazl na dfysku cos, wykresy
odczytu pokrywaly sie mniej wiecej z badami - tam gdzie byly bady
transfera= na dlugo spadal do bardo zniskiegopoziomu - dysk skanowany
bez partycji. Zreszta owy dysk zacza juz swiszczec. Na to panowie w
serwisie mowia mi ze dysk jest w 100% sprawny - co mnie wkurzylo! Uwazam
ze dysk jest uszkodzony i zadam wymiany dysku. Jelsi potraktowali go
lowlevelem lub odzyskiwaczem HDD to rzeczywscie moze ich nie byc. Jak
udowonic ze dysk jest uszkodzony?