uszkodzone sektory na dysku

Autor: Barnaba <l.prv_at_vp.pl>
Data: Fri 10 Feb 2006 - 16:17:10 MET

Nie wiem, jak zinterpretować te wyniki:

1) MindSoft Utilities XP/ Maintenance tools/MindSoft Scandisk/C - find and
recover defective sectors - wynik OK (bez błędów)

2) MindSoft Utilities XP/ Maintenance tools/MindSoft Scandisk/D i E -
automaticaly repair file system - wynik OK (bez błędów)

3) MindSoft Utilities XP/ Maintenance tools/MindSoft Scandisk/C -
automaticaly repair file system - wynik OK (bez błędów)

4) MindSoft Utilities XP/ Maintenance tools/MindSoft Scandisk/D i E -
automaticaly repair file system - wynik OK (bez błędów)

5) C/Właściwości/Narzędzia/Sprawdź/Skanuj dysk i próbuj odzyskać uszkodzone
sektory - wynik OK (bez błędów)

6) HDD Life - pełna sprawność dysku

7) Mój komputer/Właściwości/Sprzęt/ Menedżer urządzeń - wszystko OK

8) Podgląd zdarzeń/ system - OK

9) Zarządzanie komputerem/Zarządzanie dyskami - wszystkie partycje zdrowe

10) C/Właściwości/Narzędzia/Sprawdź/Automatycznie napraw błędy systemu
plików - wynik po całym skanowaniu: 808 kb w uszkodzonych sektorach

Dysk Maxtor 160 Gb, 7200, SATA - 2 letni, system XP Pro. Dotąd było wszystko
w porządku. Nadal system jest stabilny, wszystko funkcjonuje, jak powinno.
Jedyne wydarzenie sprzed 2 dni - zainstalowałem jakiś wredny plugin do
Firefoxa, po którym program już nie dał się uruchomić, musiałem go
odinstalować, ponowna instalacja nie poprawiła sprawy.

Jakie przyjąć rozwiązanie?:

1/ format C i reinstalacja systemu
2/ przepuszczenie komputera przez program HDD Regenerator - tu mam jednak
obawy, co prawda producent twierdzi, że dane na dysku pozostaną
nienaruszone, ale jakoś nie za bardzo w to wierzę.

Proszę bardzo o ewentualne wnioski i sugestie.
Barnaba