Re: RAM czy procesor?

Autor: XWindowsMen <kuri.ZrOb.CoS.z.Tym_at_op.pl>
Data: Fri 10 Feb 2006 - 17:11:13 MET

Radosław Sokół wrote:

> [...]
Żaden obciach, naprawde - kązdy korzysta z tego co lubi ;)

> Dlatego to pytanie generalnie powinno się pojawić na grupie
> poświęconej systemowi operacyjnemu, bo trudno rozmawiać o rozbudowie
> sprzętu w oderwaniu od oprogramowania...
OK - thx, tam też poopytam... byle mnie spowrotem tutaj nie wysłali :)

> PS. Środowiska graficzne w Linuksie niestety są kobylasto
> powolne w porównaniu z Windows cały czas :/ Po zmianie NT 4.0 na
> Linuksa musiałem poważnie upgradować maszynę, by uzyskać
> podobną płynność pracy.
Nie moge potwierdzić - nie robiłem, żadnych testów pod kątem
'prędkości' działania softu na linuxie vs windowsie. Bo jak tu robić
skoro oprogramowanie zupełnie inne!? OO za free i nie czarujmy się -
demonem szybkości nie jest, no ale coś za coś. Ja szukam czegoś - aby
już nie mówić "coś za coś" :) 3mSie