Re: czy tak można?

Autor: Pawel <pawelral_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 10 Feb 2006 - 16:01:05 MET

Użytkownik "bruner" <brunerro@wp.pl> napisał w wiadomości
news:dsi9h1$190$1@nemesis.news.tpi.pl...
> 1.Czy podczas pracy komputera można na przykład odłaczyć na chwilę wentylator
> na procesorze (chcę sprawdzić czy to on tak hałasuje),czy grozi to jakmimś
> zwarciem?
>
> 2.jak podłączyć dwa dodatkowe wentylatory do płyty, gdy na płycie jest tylko
> jedno złącze "sys.fan"?
>
> --
> Pozdrawiam
> bruner

Mozesz odłączyć -0 nie spali sie o ile to trwa rosądnie którtko- w
zalżności od procesora moze i kilka minut... ale osobiscie nie przekraczał
bym granicy 30 sek przy "gorących prockach"
Może sie zdażyć w zaleznosci od płyty i biosa ze bedzie piszczał alarm lub sie
komputer wyłączy... czesto takie rzecze mozna w biosie wyłączyć.
dodatkowe wentyle mozesz podąłczyć do wyjśc z zasilacza za pomocą
przejciówek... zółty 12V czerwony 5V Masa-czarna...