Compaq ProLiant ML330 i dyski ATA

Autor: Henry\(k\) <henrico8_at_op.pl>
Data: Fri 10 Feb 2006 - 15:52:38 MET

Witam

Ktoś miał do czynienia z takim miniserwerkiem?
Mikroukład płyty głównej - ServerWorks ServerSet III LE
Siedzi w środku kontroler SCSI/RAID Karta Compaq Integrated Wide Ultra2 SCSI
(na jednej płycie z grafiką i siecią)

Chciałem podpiąć większy dysk ATA pod kontroler IDE, ale diabelstwo nie
odpala wtedy z dysku SCSI tylko zatrzymuje się na braku systemu na IDE.
Bios najnowszy, SCSI ustawiony niby na FIRST ale i tak to system widać
ignoruje.

OK, postanowiłem postawić system na dysku IDE (WD400) i tu zagwozdka
kolejna. Bios dysk znalazł, ustawił mu UDMA a WinXP po zainstalowaniu
usilnie włacza go w trybie PIO. Kombinowałem zworami na dysku, różną
konfigurają na portach ATA i nic... Wywaliłem dysk ATA i dalej jadę na małym
SCSI.

Czy na tej płycie dyski ATA nie będą poprawnie działały w trybie UDMA czy
jak?

Pozdrawiam.

--
Henry(k)
Odpowiadając na majla usuń cyfrę z adresu.