Wymiana napędu DVD dla notebooka Toshiba Satellite 1410-902

Autor: Sailor <sailor-at-aluzja.net>
Data: Fri 10 Feb 2006 - 14:10:21 MET

Witam serdecznie.

Chciałbym zaciągnąć informacji, bo jestem laikiem w temacie wymiany
podzespołów w notebookach.

Posiadam Toshibe Satellite, model S1410-902. Ostatnio padł mi w nim
napęd Combo DVD (Teac DW-224E). Piszę prawdopodobnie, bo nie czyta
żadnych płytek mimo przeczyszczenia lasera. Planuję więc zakupić nowy
model.

Ponieważ komputer jest po gwarancji mogę sam spróbować dokonać
wymiany. Czy jest to jakoś specjalnie skomplikowana procedura, czy
trzeba na coś szczególnie uważać?

Jakie modele napędów DVD mogę kupić i zainstalować w tym laptopie?
Pytam, bo dochodzą mnie słuchy, że nie z wszystkimi napędami
współpracują. Na razie jestem pewny tylko tego powyższego Teaca,
którego pewno już nie produkują. Nie zależy mi na nagrywarce,
wystarczyłby mi sam czytnik CD/DVD nie sprawiający problemów w
przyszłości.

Pozdrawiam.

--
Sailor