Re: karta dzwiekowa stereo

Autor: Pawel <nie_at_lubie.spamu.pl>
Data: Fri 10 Feb 2006 - 12:37:29 MET

On Fri, 10 Feb 2006 00:25:30 +0100, PSYLO <psylo.wytnijto@o2.pl>
wrote:

>Tzn z jakim konkretnie modelem Creative porównujesz?

Konkretnie to nie powiem bo porownywalem jakis rok temu (cena creativa
byla ta sama albo wyzsza, dzwiek poprostu gorszy - logitech ma o wiele
czystsze brzmienie, slychac szczegolnie przy wokalu, chyba tylko jak
ktos slucha duzo umc umc umc to creativy sie sprawdza).

>Ja w sumie 250D odrzuciłem ze względu na wysoką awaryjność. Teraz się
>zastanawiam właśnie nad tym Logitechem i Altec Lansing Mx-5021.
>
>Powiedz mi jeszcze, jak te głośniki się zachowują przy wyciszonym
>źródle, słychać z nich jakieś szumy/gwizdy/buczenie/cokolwiek?

Przy live delikatny szum (podkrecajac na max glosnosc), chociaz mam
watpliwosci czy to nie wiatrak od kompa.
Pozdr. Pawel