Re: Padające twardziele

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Fri 10 Feb 2006 - 11:21:28 MET

Ebay w wiadomości <news:16gi6jgkswa66.1alconx450ttw$.dlg@40tude.net>
napisał/a:

> Posiadam komputer Sony w którym oryginalnie przez producenta był i jest
> [...]
> systemowego a dysk klika. Ludzie co to się dzieje? Czy jest to wina kompa
> że tak wykancza dyski?

A jak myślisz?... 2 pod rząd to powoli przestaje być przypadek.
Też tak wykończyłem 2-3 dyski po zmianie cpu na silniejszy i pozostawieniu
poprzedniego zasilacza... Standard... Minimalnie za słabe zasilacze to cisi
zabójcy hdd :p

Niech zgadnę: komputer "gotowiec" sony ma "na styk" wyliczoną moc [starego]
zasilacza... ;p

--
Pozdrawiam,
  Gargamel