Re: Acer TravelMate 2413 - problem z zarządzaniem energią

Autor: Grzegorz Nowak <gnowak_at_wi.ps.pl.spam>
Data: Fri 10 Feb 2006 - 10:48:56 MET

> funkcj
>
> Po pierwsze Centrino, to nie jest procesor (o czym bylo wielokrotnie), po

Nie rob jaj, kazdy to wie, latwiej napisac centrino niz "procesor wchodzacy
w sklad zestawu o obnizonym poborze mocy intel centrino"

> drugie Celeron M ma technologie SpeedStep.

To sory za wprowadzanie w blad, ale moj chyba nie ma i jescze nie widzialem
takieg, ktory by to obslugiwal. Jakbys byl taki dobry daj namiar, jak
odroznic go od tego, ktory nie obsluguje, bo chetnie wymienie.

> Pozdrowienia.

Rowniez pozdrawiam