Re: RAM czy procesor?

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Fri 10 Feb 2006 - 09:57:08 MET

Dnia 2006-02-10 09:43:05, encja *Radosław Sokół* wymodziła przez port
119 co następuje:

[...]

> Bez przesady ;) Duron 700 to całkiem dobra maszyna, spokojnie
> wystarcza do codziennej biurowo-domowej pracy. Pamięć naprawdę
> sporo da.

Titanic też był dobrą maszyną ;)
Pewnie, że wystarczy. Tylko XWindowsMen pytał, co mu *przyspieszy*
komputer z OO. Jeśli ma 256 MB RAM i Win98, to dodatkowa pamięć da
niewiele, lub zgoła nic. W XP nie jest to już tak oczywiste.

BTW, tak popatrzałem na nicka, potem na nagłówek newsa (PAN!!!).
Gościu linuxowaty, a ja mu o windowsach (obciach;))

Pytanie zatem: jaka dystrybucja ?

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]