Re: Zmienić MAC karty sieciowej na stałe??

Autor: kesser <kesser_at_-usunto-gazeta.pl>
Data: Fri 10 Feb 2006 - 09:21:57 MET

Dnia 10-02-2006 o 09:13:25 Edzi <Pla@ipla.fm> napisał:

> Użytkownik "kesser" <kesser@-usunto-gazeta.pl> napisał w wiadomości
>
> Przepraszam za pytanie, ale czy mogę spytać: PO CO?

:-) Żeby zwolnić slot PCI który blokuje karta (a przy małej obudowie
trochę przestrzeni zawsze poprawi wentylację), a której adres MAC jest
niezbędny do funkcjonowania internetu. Tak wiem, że można skontaktować się
z administratorem sieci i zmienić na serwerze. Niestety u mnie jest to
problematyczne administrator jest tak zakręcony jak słoik twista :-) od 3
miesięcy go proszę o wtórniki faktur. Chyba łatwiej by mi było zmienić ten
adres u siebie, tylko żeby po ewentualnym przeinstalowaniu systemu nie
trzeba było sobie przypominać tego adresu MAC :-)