Re: Acer TravelMate 2413 - problem z zarządzaniem energią

Autor: voice <po.co_at_komu.dzis>
Data: Fri 10 Feb 2006 - 02:00:50 MET

Grzegorz Nowak napisał:

> Mozna tego uniknac kupujac lapa z procesorem Centrino. Celeron nie ma
> funkcj SpeedStep.

Hmm... tego to nie wiedziałem :-/ A szkoda, nie kupiłbym go wówczas...

Ciekawe czy jest możliwość zwrotu/wymiany na inny model (za dopłatą
oczywiście). Podejrzewam jednak, że w Medialnym Marku nie da się zrobić
tego numeru.

Ehh, co za niefart...

A swoją drogą, to Acer już się nie pochwalił, że ePowerManagement nie
działa z Celeronami. Klient czyta sobie manuale ze strony producenta,
zachwyca się możliwościami (ePerformance, ePower, ePresentation,
eRecovery, eSettings, ...) a później okazuje się, że część tej cudownej
funkcjonalności po prostu nie działa.

Pozdrawiam,
voice

--