Re: Problem z płytą?

Autor: Sebastian Szachnowski <s_szachnowski_at_NOSPAMinteria.pl>
Data: Thu 09 Feb 2006 - 21:52:09 MET

kosik napisał(a):

> Zasilacz może nie wyrobić. Spróbuj rozmontować wszystkie graty i włożyć
> zupełne minimum, a potem stopniowo dokładać. Może masz dojścia do podobnych
> komponentów o których wiesz, że są sprawne?

Próbowałem. Odłączyłem wszystkie napędy, sieciówkę, etc. Nie mam
możliwości sprawdzenia samej płyty i procesora. Musiałbym zawracać głowę
jakimś znajomym, a szkoda ich zachodu, zresztą jutro rano do pracy idę
to i mnie się nie chce wieczorem gdzieś jeździć z kompem pod pachą.
Dlatego proszę Was o ewentualne sugestie, nim udam się do sklepu z
reklamacją.

Pozdrawiam
Sebastian