Re: Nagrywarka DVD

Autor: Artur Grdeń <artur.grden_wytnij_to__at__wytnij_to_szewczykvw.pl>
Data: Thu 09 Feb 2006 - 19:58:34 MET

To ja się podepnę z pytaniem:

Czy jedyna różnica między nagrywarkami neca serii nd-35xx i nd-45xx to
taka, że te 45xx nagrywają też dvd-ram?

Czytam sobie specyfikację obu nagrywarek na stronie neca i nagrywanie
dvd-ram jest jedyną różnicą, którą udało mi się zauważyć. Może coś
przeoczyłem.

BTW, to polecam zdecydowanie NECa, jeśli chodzi o nagrywarki DVD.
Jeszcze nie słyszałem o nich złego słowa i znam ich kilku zadowolonych
użytkowników. Natomiast o Lite-on słyszałem, że mają problemy z
niektórymi płytami (w przypadku cd lite-on rządził, ale jeśli chodzi o
dvd, to jest nienajlepiej).

Pozdrawiam

--
Artur Grdeń