Re: IBM, Asus, Toshiba -laptop!

Autor: klimecki <dziedzwiedz_at_gazeta.pl>
Data: Thu 09 Feb 2006 - 19:13:10 MET

> Przy retuszu zdjęć, tzn. pracy w środowisku 2d (Photoshop, Fireworks,
> PaintShop Pro, każdy inny program do obróbki) nie ma znaczenia karta
> graficzna! Możesz spokojnie kupić dowolną zintegrowaną.
akurat to juz nie jest aktualna informacja, nowy PS jak najbardziej korzysta
z pamieci karty,
i widac roznice miedzy karta 128MB a starym matroxem o swietnym obrazie ale
32MB na
niekorzysc tego drugiego. Stad jesli planujesz powazna obrobke zdjec np z
dslr 6 i wiecej mpix, lub dedykowanego skanera do filmow, sugeruje jednak
karte z wieksza pamiecia (i to swoja, a nie jakas shared z ramem).
ps. wiem wiem, do tej pory to tekstury itp w grach szly w parze z pamiecia
karty, teraz juz 2d takze

pozdrawiam
kp