Re: Zestawy komputerowe - gdzie info?

Autor: Ania <Ania_at_komputer.com>
Data: Thu 09 Feb 2006 - 18:18:57 MET

> Otwierasz przeglądarkę internetową, w miesce adresu wpisujesz:
> w w w . g o o g l e . p l
Już nawet dzieci wiedzą, że stronę internetową z dowolną treścią
może zrobić każdy. Mnie chodziło o adresy stron, na których zdaniem
Szanownych Grupowiczów można polegać, że zaproponowane zestawy
polecają i omawiają fachowcy znający się na tym.
Wiadomo przecież, że każdy sprzedawca zachwala swoje zestawy,
które chce sprzedać.
Wspomniany przeze mnie poradnik na stronie WGK miał opinię niezależnego
(od sprzedawców).
A tak przy okazji, to po co są grupy dyskusyjne jeśli zawsze można wpalcować
Google ...?

Pozdrawiam
Ania