Re: awaria

Autor: <<>> Gozdek <<>> <gozdek_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 09 Feb 2006 - 15:15:00 MET

Użytkownik "Old boy" <"na stronie"@jest.pl> napisał w wiadomości
news:dses94$8jb$2@news.onet.pl...
> Witam!
>
> Oferta skierowana jest do ka┐dego, kto posiada stronΩ internetow╣, miejsce
> na banner i dosyµ du┐╣ ilo£µ odwiedzin. Za ka┐dego przyci╣gniΩtego
> klienta,
> kt≤ry wejdzie na nasz╣ stronΩ i zakupi jakikolwiek z program≤w p│acimy 10
> z│. Tematyka naszego serwisu to gra w Du┐ego Lotka i Multilotka.
>
> Je£li chodzi o banner to mo┐ecie go zaprojektowaµ wed│ug w│asnego uznania
> dowolnej wielko£ci lub skorzystaµ z naszego gotowego. Gotowy banner
> wy£wietla aktualne wyniki lotto, co stanowi dodatkow╣ atrakcjΩ dla stron o
> [...]

Wielkie pieniadze, wielkie znizki, praca jak takie cos widze to juz mi cos
smierdzi, Po co ludzi uszczesliwiac na sile? Dawniej to byl spokoj na
grupach dyskusynjych, kazdy byl anonimowy i potrafil to uszanowac a teraz
widze ze sie gimnazjum (nie urazajac nikogo) dobralo do komputerow i a wraz
z nimi przyszedl szajs tandeta i nieumiejetnosc zachowania sie.

Pozdro

--
--------
<<>> Gozdek <<>>