Re: Steam i Logitech MX310

Autor: NoRek <nie.podam_at_i.juz.pl>
Data: Thu 09 Feb 2006 - 11:44:31 MET

tool wrote:
> __::NoRek::__ :
>
> Przy takim podlaczenia dalej wystepuja jakies dziwne opoznienia :( sam nie wiem
> co robic? Na mysz jest 5 lat gwarancji ,ale pod przy normalnej pracy niby
> wszysko jest ok. Podkladka tez jest ok. bo taka szmaciana z MM za 5PLN :D .
> Jakies inne rady? Moze zainstaluje sterowniki od Boomslanga tylko gdzie ich
> szukac

Sterowniki masz tu http://downloads.razerzone.com/drivers/2000/razer_en.exe
Najpierw odinstaluj te od logitecha, natepnie zainstaluj
te ktore sciagnales, pozniej nalezy wyedytowac plik
c:\Program Files\Karna\Razer\Driver\Razer.inf i w sekcji
[Karna.Mfg]wywalic istniejace wpisy i zastapic je tymi
%Karna.DeviceDesc0% = razerusb, HID\VID_05E3&PID_000B
%Karna.DeviceDesc0% = razerusb, HID\VID_05E3&PID_FE00
%Karna.DeviceDesc0% = razerusb, HID\VID_046D&PID_C01B
pozniej recznie podajesz lokalizacje piliku sterownika
(windows bedzie sie plul ale olej to) i mysz powinna byc
widziana jako Razer USB mouse

--
__::NoRek::__