Re: testy notebookow

Autor: Paweł Jurewicz <pjurewicz_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Thu 09 Feb 2006 - 09:55:23 MET

och karol <och.karol@gazeta.usunto.pl> napisał(a):

> Użytkownik "red" <red@redplanet.com> napisał w wiadomości
>
> Wyczyn żaden. Ale można było z Twojej wypowiedzi odnieść wrażenie, że w ten
> sposób można uzyskać połaczenie jedynie na kilka metrów.
> Nie zapominajmy też, że dużo zależy od AP-ka.

O wlasnie o to mialem pytac. Chce sie zrzucic z sasiadami na internet i
zamiast ciagnac kable postawic Router Wi-Fi i laczyc sie bezprzewodowo. Nie
mam jednak sprzetu, zeby to przetestowac. Czy tak z grubsza mozecie mi
powiedziec ile pieter w dol dojdzie taki sygnal? A moze lepiej gadac z
sasiadami z kamienicy na przeciwko?

Czy tez lepiej dac sobie spokoj, bo sygnal wyjdzie gora za jedna sciane.

PJ