Re: Fat32 a NTFS

Autor: mgs <magness2_TOUSUN__at_poczta.fm>
Data: Thu 09 Feb 2006 - 08:34:01 MET

> Przeciez linuks radzi sobie z czytaniem ntfs. Na upartego nawet z pisaniem.

Odczyt - oczywiście. Z pisaniem nie bardzo. Robi błędy (np. tworzy plik,
którego potem pod Windowsem nie ma) i działa wolno, większość rozwiązań
jest też zresztą tylko w wersji beta.

> W druga strone - np. Total commander z wtyczka do EXT2 (pewnie do innych
> linuksow tez bedzie, ja uzywalem tylko tej)

Oczywiście, ale jak masz ext3 lepiej nie zapisywać na takiej partycji
(journaling poleci). A wolę FAT32 niż EXT2 (bez journalingu).