Re: Seagate Barracuda nie startuje

Autor: Wojtek H. <wwwojtek1_at_BLOKADA.poczta.onet.pl>
Data: Wed 08 Feb 2006 - 23:22:11 MET

Użytkownik "lol" napisał w wiadomości
> Witam!
> Mam problem z wystartowaniem dysku Seagate Barracuda 80GB (dokladnie
> ST380011A). Po wlaczeniu komputera slychac tylko pórby
> "zaskoczenia", pstryki. BIOS po chwili czekania nie wykrywa dysku.
> Wczesniej dysk dzialal bez zarzutu, dopiero przytrafilo mi sie to
> pierwszy raz. Spotkal sie ktos juz z takim problemem?

Miałem tak z Barracuda III 20GB. Podobne objawy. Okazało się że dysk padł
definitywnie. Po 5 latach pracy.

>Jest jakas
> szansa na naprawe,

Diagnoza w profesjonalnej firmie zajmującej się odzyskiem danych:
"Uszkodzenie prowadnicy głowic, zetkniecie głowicy z powierzchnią nośnika"
Koszt odzyskania danych: od 3000 - 5000pln

Oddaj dysk do dokładnego sprawdzenia.

Pozdrawiam, Wojtek H.