Wiatrak na procesor firmy Gigabyte z manulaną regulacją obrotów potencjometrem

Autor: Marcin Kaczmarczyk <m.kaczmarczyk_at_mappg.pl>
Data: Wed 08 Feb 2006 - 21:59:09 MET

Mam pytanko. Oryginalnie potencjometr znajduje się na panelu montowanym z
przodu w panelu od Flopy 3,5". Można go jednak zamontować na speclalnym
śledziu od PSI z tyłu. Kto wie jak go zdemontować z panela 3,5". Czy trzeba
odkręcić śrubkę/nakrętkę jakimś cienkim kluczem czy może najpierw zdjąć
gałkę (nie wiem czy się ona zdejmuje a nie chcę ciągnąć na siłę).

Pozdrawiam
Kaczmar

PS. Generalnie coolerek jest super ale instrukcja mogłaby być lepsza
(denerwują zwłaszcza rysunki rozmiarów 1cm x 1cm).