Jak naprawić rejestr po wcześniejszym sprzątaniu ?

Autor: kariz <karizz_at_wp.pl>
Data: Wed 08 Feb 2006 - 20:49:38 MET

Witam,grupowiczów i prosze o pomoc,otóż użyłem programu "XP Repair Pro" by
zoptymalizować pracę mojego komp.,ale usunąłem jeden wpis dotyczący
automatycznego uruchamiania się na programu antywirusowego (pulsująca ikonka
na pasku zadań).
Przedtem po wejściu do "Narzędzi konfiguracji systemu/Uruchamianie" było
okienko do zaznaczania czy chcę lub nie by jakiś element startowy uruchamiał
sie na starcie, a teraz nie ma takiej możliwości bo nie ma tej pozycji.
Spróbowałem ręcznie to zrobić w:
HKLM\Software\Microsoft\Widows\CurrentVersion\Run
 gdzie wskazałem odpowiednią ścieżkę do .exe ale teraz ten program na
starcie się otwiera w pełnym oknie i musze go ręcznie zamykać i dopiero
wtedy pojawia się na pasku zadań,to tak jakbym dodał skrót tego programu do
"Autostartu" w Menu startowym.
Jak z tego wybrnąć bez ponownej reinstalacji programu ?

Pozdrawiam
kariz