Print Server

Autor: g e y b <geyb_at_polbox.com>
Data: Wed 08 Feb 2006 - 20:10:36 MET

Witam!
Dorwałem print server ESI 2831. Hardware'owo jest sprawny, na naklejce
jest podany jego adres MAC. W zasadzie na tym koniec - nie mam do niego
oprogramowania konfiguracyjnego. Szukałem w internecie, bezskutecznie,
również na stronach producenta nie znalazłem. Hmm, żebym chociaż
wiedział, z jakimi innymi printserverami jest zgodny... Może ktoś z Was
ma jakieś większe doświadczenie w tej materii i coś podpowie?

p.s.
przeszukiwanie sieci (linux / cups) nic nie dało, chyba nie przeszukałem
wszystkich możliwych adresów ;)