mini recenzja na benchmark.pl - skad te czesci(opteron s-939)??

Autor: fLiPeR <fliper_at__NOSPAM_go2.pl>
Data: Wed 08 Feb 2006 - 19:14:45 MET

witam
http://benchmark.pl/rek.php?a=k&id=16&roz=1581#rek_1581

czy wie ktos moze gdzie mozna kupic procesor z w/w strony - chodzi o
opterona 146 pod socket 939(!!!) ?

"Jest to procesor z nowej rodziny Opteronów przeznaczonych do użytku
domowego. Montuje się go do Socketu 939. Procesor posiada 1MB cache L2,
czyli dwa razy więcej niż Athlony oparte na rdzeniu Venice. Cena modelu 146
kształtuje się na poziomie 830 zł.
Postanowiłem oczywiście CPU nieco podkręcić.
Na standardowym napięciu uzyskałem 2.6 GHz. Osiągnąłem w ten sposób
wydajność procesora FX-55 kosztującego ok. 3500 zł! Po podniesieniu napięcia
do poziomu 1.45V osiągnąłem wynik 3GHz. W ten sposób stałem się posiadaczem
procesora wydajniejszego niż FX-57! Myślę, że jest to ciekawa alternatywa
dla procesorów Athlon64 opartych na jądrze Venice"

praktycznie nigdzie w polsce kupic tego nie mozna
(action/incom/abcdata/asbis/california/komputronik), a wydaje sie to ciekawe
rozwiazanie :)

na allegro jest kilka, ale raczej sa to x2 i to w cenie w okolicach 1500 zl

bede wdzieczy za pomoc :)

--
   pozdrawiam
fLiPeR, CHIPMASTER 2004