Re: Czy jest sens wymieniać wentylatory w chiftecu??

Autor: kesser <kesser_at_-usunto-gazeta.pl>
Data: Wed 08 Feb 2006 - 15:09:21 MET

Dnia 08-02-2006 o 14:16:52 Tomasz Maciąg <tmaciag@willow.iie.uz.zgora.pl>
napisał:

> Jak ty chcesz to zrobić? Przeca otwór ma 80mm, bo taki jest tam
> wentylator...

Chyba na 1200 nie ma miejsca. Z tego co wyczytałem na
http://forum.tweak.pl/index.php?s=37134d0cff5df118b11b446c29574b11&showtopic=62729&st=30
ten wentylator ma tylko 15 mm grubości na cooling.pl jest tylko zalman,
który może tam wejdzie. Z powyższego forum wyszło, ze wiatraki w tych
zasilaczach kręcą się średnio od 1500 - 1800 rpm podczas gdy u mnie
monitor wskazuje 2700 rpm. Teraz albo
a) jest to stan faktyczny albo
b) czujnik sumuje obroty obu wentyli??
Jeśli b) to chyba spokojnie mogę wymienić na Papst 8412N/2GLE - 80x80x25
12dB 1500 rpm
[8412N/2GLE 3] jeśli
a) to zachodzi obawa że coś mi bardzo obciąża zasilacz i po wymianie może
dojść do przegrzania??