Re: Laptop I Bateria

Autor: Ireneusz <irek6311wytnij_at_nospam.op.pl>
Data: Wed 08 Feb 2006 - 13:26:41 MET

> Trzeba sprawdzić, jak długo trzyma bateria. Nowa powinna
> faktycznie kilka dobrych miesięcy trzymać zanim dojdzie
> np. do 15-20%, ale jakiś czas używana bateria faktycznie może
> już powiedzmy po pół roku wymagać zdecydowanie pełnego
> ładowania.

Ok raz na 6 miesiecy .. ale nie jak tu na pl.comp.pecet znawcy pisza ...
ze najlepiej niewyciagac bateri wcale li ladowac co 1 miesiac ..
te laptopy sa u wiekszosci tak Mobilne jak moje PC ...
uscisle - leza na biurku ...
ladowanie bateri na max co chwile Spok ... raduje producentow Baterii ...
oni sa tego swiadomi i gwarancja na baterie od 6 ~12 miesiecy to max by nie
bylo reklamacji .

Pozdrawiam Ireneusz