Re: Laptop I Bateria

Autor: Ireneusz <irek6311wytnij_at_nospam.op.pl>
Data: Wed 08 Feb 2006 - 12:31:15 MET

news:dsci08$m3o$4@polsl.pl...

> Możesz pracować z baterią, ale aby zachować jej pełną pojem-
> ność na jak najdłużej co miesiąc lub dwa rozładowuj ją do
> zera normalną pracą na baterii i ładuj do pełna na nowo.
>
> Przy wyjętej baterii też trzeba ją okresowo (co 2-3 miesiące)
> rozładowywać do końca, ładować na full, rozładowywać do 70-80%
> i dopiero znów odkładać na półkę.

 Z ciekawosci zapytam gdzie jest takie Info ... ze baterie Lit-Jon
nalezy ladowac co 2-3 miesiace ,
nie przytocze artykulu .. ale pisalo ze do 12 miesiecy moze taka bateria byc
nieladowana ,
tu problem jest jedynie by nie rozladowala sie do zera ,
po co zmuszacie /lub namawiacie nowych >Mobilnych< do dzialan zbednych ,
ostatnio zakladalem do Laptopa po 4 miesiacach baterie i 60% pojemnosci
miala ,
to chyba samo za sie mowi ... do 0% jeszcze miala daleko .

Pozdrawiam Ireneusz