Re: HP - Jaki Srubokret?

Autor: Sol-lex <sollex_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 08 Feb 2006 - 12:26:51 MET

KrasiaK <krzysztof.krasinski@komputerswiat.pl> napisał(a):

> potrzebuje wymienic naped w laptopie HP (6110)
> jednak nie sa w nim zastosowane standardowe srubki ? - bo chyba jakis TORX
Masz racje. HP stosuje śrubki Torx. U mnie w drukarcce to T10, ale sądze ,że
najlepiej kupić cały komplet. Ja kupiłem zestaw z firmy topex. Nie jest to
jakość exstra, ale zawiera sporo rodzajów śrubokrętów przy niewielkim
koszcie ( 8,50 zeta za 30 różnych {od ph000 przez - pz , tradycyjne do t-20
w Praktikerze}do domowego użytku wystarczy.

Sol-Lex

--
Komputer jaki jest każdy widzi.