Explorer zżera dużo pamięci !!

Autor: Bushi <pxe_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 08 Feb 2006 - 11:46:32 MET

  Witam wszystkich !!

Mam mały problem. Otórz posiadam kompa na którym używam DC++.
Zauważyłem, że po dłuższym czasie ściagania przez ten program komputer
totalnie spowalnie. Wyłanczam DC++. Czekam, czekam - nic się nie dzieje
- maszyna dalej jak była zamulona tak jest :/. Patrze do Menadrzera
zadań i widze, żę proces explorer zajmuje totalnie dużo pamięci !!
Zazwyczaj zawiera się między 150 a 200 K ! Dopiero restart kompa
rozwiązuje zadanie. Robie też tak, że wywalam proces explorera i odpalam
  go na nowo - wtedy wszystko wraca do normy.Ostatnio zauważyłem że
dzieje się tak nieraz przy ogladaniu filmu. Tzn. film oglądne normalnie
(chociaż widze, że np. przewiniecie filmu już jest małym problemem dla
komputera), ale już po jego wyłączeniu komp jak zwykle zalicza zupełnie
spowolnienie. Najlepsze że nie dzieje się tak zawsze !!

  Co się dzieje ?? Co jest tego przyczyną i jak mogę to naprawić ??
Z góry dziekuje za wszelkie odpowiedzi. Pozdrawiam

Bushi