Medion 9901 - jak oceniacie?

Autor: komandor64 <komandor64_at_o2.pl>
Data: Wed 08 Feb 2006 - 11:12:42 MET

Jest to stara płyta główna ze złączem typu Slot I (PII, PIII, Celeron - max do
700 MHz). Musze coś wsadzić do starego kompa na wypadek awarii. Ostatnio mam
okazję nabycia tej płyty od kolegi. I tu jest mój teraz dylemat: moge kupić
właśnie Medion`a 9901, albo Intel`a SE440BX. Jedyną korzyścią co jak na razie
przemwaia na korzyść 9901 jest to że ma ona wbudowaną kartę graficzną Riva TNT
64 32 MB. I tylko tyle. Miałem swego dawnego czasu Se440BX i powiem jedno:
świetny sprzęt. Bezawaryjny itd. A taki Medion - jak na razie po raz pierwszy
zetknąłem się z tą nazwą. I tu własnie liczę na userów forum, którzy pomogą mi
w wyborze zakupu :-).

     archiwum i przeszukiwanie newsów
        http://www.polnews.pl