Opcja PowerRec w nagrywarkach.[spowalnia]

Autor: |3eR|<0 <._at_.>
Data: Wed 08 Feb 2006 - 11:16:34 MET

Witam. Mam plextora Px-716AL. Zauważyłem, że podczas nagrywania[ nero] płyty
TDK DVD-R x8, nagrywanie stało się bardzo uciązliwe tzn. Podczas nagrywania
buffor nagrywarki.."skacze" z 0% do 99% sinusoidalnie....pomimo wyboru
prędkości 8x płyta DVD-R 4.5 GB nagrywa sie ponad 20 minut a nie 8,tak jak
miałem do tej pory. Co jest za to odpowiedzialne. Mam wyłączyć ta funkcję
PowerRec?. Czy to nie ma nic do rzeczy. A może opcja Buffor underrun prof ?.
Dzięki.