MATSHITA UJ-831D -nieokreślony błąd

Autor: <_at_Poziom@>
Data: Wed 08 Feb 2006 - 09:36:24 MET

Witam!!
Przepraszam za wczesniejszego posta z załącznikiem!!Zamieszczam raz jeszcze,
niestety nie wiem
jak tamten usunać.

Mam problem z nagrywarką DVD MATSHITA UJ-831D w notebooku ACER
TravelMate4500.
Podczas nagrywania wyskakuje bląd "nieokreślony błąd
nagrywarki" dzieje się tak na rożnych płytach dvd-r i dvd-rw rożnych firm
np.Platinum dvd-r 8x na ktorych wcześniej nagrywałem bez problemu. Błąd
pojawia się przy
rożnych etapach nagrywania. Nagrywam Nero 7 ale tez tak bylo przy Alkoholu
ale nie pamiętam błędu.
Dodam jeszcze, że plyty cd-r wypala normalnir, dziś nagrałem 7 plyt cd-r
pod rząd i nie było żadnego
problemu,a wcześniej płyty dvd nagrywał bez problemu nawet pod rząd i nic
sie nie
działo
Zainteresowanym mogę podesłać raport błędu.
Prosze o pomoc, czego to jest wina: hartware albo software i co z tym dalej
robić?
Za wszelkie sugestie dziękuję
Pozdrawiam!