Pomocy - duplex w Samsungu ML-1510

Autor: Adrianuzzo <adrianuzzo_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 08 Feb 2006 - 02:33:04 MET

Mam drukarkę Samsung ML-1510. czy jest mozliwość zainstalowania takiego
drivera który ma wbudowaną funkcję Duplex? Niestety nie mogę skorzystać z
Linuxa w chwili obecnej (tam jest taka funkcja), tak czy inaczej chodzi o
drukowanie z maszyn spod XP.
Wczesniej mialem brothera, bylo bez problemu a teraz ubolewam.
Tylko odpowiedzi typu "najpierw wydrukuj strony parzyste" mnie nie
interesują.
Da się jakoś podmienić ten driver na jakiś nieoficjalny albo jakiś dodatkowy
progam zainstalować?

pozdrawiam\

adrian