Re: WinXP i długie rozlaczanie modemu cz.2

Autor: Tomasz Maciąg <tmaciag_at_willow.iie.uz.zgora.pl>
Data: Wed 08 Feb 2006 - 00:52:22 MET

Wypróbuj sterowniki dostarczone razem z winXP... i to wszystkie, po kolei,
nawet jeśli to nie jest pod ten czipset. Ja wiem, że dużo roboty, ale z
modemem miałem kiedyś podobny problem... Straciłem mnóstwo czasu, i w
końcu gdzieś w dalekim zakamarku internetu, na jakimś dziwnym forum, ktoś
napisał, by spróbować zainstalować pewien standardowy sterownik z winXP.
Pomogło, mimo że wskazany sterownik wydawało by się, w żaden sposób nie
będzie pasował do mojego modemu! Może i tobie ta rada pomoże...

--
T.M.