Re: zaskakujace resety

Autor: Kwik <kwikNOSPAM_at_interia.pl>
Data: Tue 07 Feb 2006 - 23:04:25 MET

> 2) Kondensatory elektrolityczne na płycie powinny mieć
> denka płaskie a nie napuchnięte i nie mogą być pokryte
> żadnym nalotem.

az mi glupio, ale kondensatory to sa te "beczulki" na plycie, tak? ;-)
no wiec 3 sa lekko wypukle, znajdujace sie w najdluzszym rzedzie
kondensatorow, zaraz pod gniazdem na kable zasilacza

> 3) Podaj producenta i model zasilacza.

na zasilaczu napisano: enlight corporation, model: hpc-250-102 rev:c
plyta glowna to abit bx133 raid

> 4) Na początek sprawdź w BIOSie wartości najważniejszych
> napięć (tylko te dodatnie) i temperatury.

cpu temp 49C
cpu fan speed 4530rpm
cpu core voltage 1,45
vtt 1,48
i/o 3,47
standby 5,08
vcc25 2,49

> Stawiam najbardziej na kondensatory, ale warto zrobić
> pełen przegląd.

czy jesli to one oznacza to wyrok smierci dla plyty, a co za tym idzie -
praktycznie calego komputera? :-(

Kwik