Re: Jak odzyskać dane ?

Autor: botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Tue 07 Feb 2006 - 21:22:50 MET

Użytkownik "lol" <wrobelemelek@o2.pl> napisał w wiadomości
news:dsa9vk$ppn$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Sprobuj Recover My files.
> Dlugo skanuje, ale mi nawet po szybkim formacie odzyskalo wszystkie pliki.

Ja z kolei polecam GetDataBack testowałem kilka programów i ten jest wedłóg
mnie najlepszy.Odzyskał dane po usunięciu partycji i formacie dysku.Ponad to
na dysku 40GB odnalazł łącznie ponad 90GB danych które można było odzyskać,
niektóre z nich skasowałem już ponad rok temu a więc i nadpisane równierz
musiały być, a jednak sobie poradził.
Pozdrawiam
Botanix