Re: Podczas operacji stronicowania wykryto błąd urządzenia \Device\Harddisk1\D.

Autor: Zbyszek Kłos <klosz007_usunto__at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 07 Feb 2006 - 21:18:22 MET

Cześć,

> Raz na jakis czas komputer uruchamia mi sie bardzo powoli i po takim
> uruchomieniu zjanduje w podgladzie zdarzen okolo 20 ostrzerzen :
> Podczas operacji stronicowania wykryto błąd urządzenia
> \Device\Harddisk1\D.
> po takim uruchomieniu komputer działa normalnie.
> sprawdzalem dysk pod względem bledów jest ok co dziwniejsze nawet po
> usunieciu partycji D blad jest taki sam.

Cóż, generalnie problem z komunikacją z dyskiem. Jeśli to nie jest coś
trywialnego typu nie dociśnięta lub uszkodzona taśma to najprawdopodobniej
dysk Ci wysiada. Miałem to samo swego czasu - zaczęły się właśnie takie
komunikaty w logu, diagnostyka nic nie wykazywała, skończyło sie po paru
dniach tym, że dysk po porstu nagle zdechł.

Pozdr,
Zbyszek