LCD 16.7 za dobrą cenę ? [nieco long]

Autor: Wojtek H. <wwwojtek1_at_BLOKADA.poczta.onet.pl>
Data: Tue 07 Feb 2006 - 20:32:26 MET

Witam
Wiem ze temat był wałkowany wiele razy i przegladałem archiwum, ale wiele mi
to nie wyjaśniło...
Otóż chcę kupic monitor 17" LCD
Powinien spełniać jak najwięcej z poniższych wymagań:

1) 16.7M kolorów (to bezwzględnie)
2) Mieć przyzwoite (nie jakieś nadzwyczajnie duże, ale dobre) kąty,
pozwalające oglądać filmy w 3 osoby..
3) Nie musi mieć DVI
4) Czas reakcji nadający się do oglądania filmów, grać się na nim nie będzie
5) Piwot zbędny, ale szeroki zakres regulacji nachylenia by się przydał.
6) Cena maximum (!) 1400 pln
7) Kolor obudowy - nieistotny
8) Bez głośników

Znalałem takie propozycje, które mnie zainteresowały:
http://sklep.benchmark.pl/pelny_18032.html
(nieco duży czas reakcji, ale podobno nie jest źle)
http://sklep.benchmark.pl/pelny_15769.html
(kiepskawe kąty, zbędne głośniki)
http://sklep.benchmark.pl/pelny_13875.html
(znów kąty i głośniki)
http://sklep.benchmark.pl/pelny_22965.html
(19" tylko czy nie za tani i nie za słaba rozdzielczość?)
http://sklep.benchmark.pl/pelny_23561.html
(sensowne parametry, ale matryca TN i 16.7?)

Zastosowania:
Photoshop, Corel, edycja map geologicznych (dlatego konieczne jest wierne
oddanie kolorów oraz ostrość i palety 16.2 może braknąć), filmy, www,
edycja tekstów.
Ponieważ w/w zastosowania widziałem na monitorach 16.2 i efektami zachwycony
nie byłem. CRT raczej odpada, gdyż przed monitorem będę spędzał nawet do 11
godzin.

Czy sa jakieś alternatywy w tej kwocie?

Pozdrawiam, Wojtek H.