Re: ile pasty na procesor

Autor: JagVeM <jagvem_at_poczta.fm>
Data: Tue 07 Feb 2006 - 20:13:19 MET

Sorry, ze korzystam z cudzego wątku, ale nie chciałem generować nowego, bo
temat jest podobny.

Otóż, przy zakupie coolerka "Arctic Cooling CopperLite" na procka
dostałem pastę ArcticCooling MX-1. W pierwszym momencie zdziwiła mnie jej
konsystencja. Była o wiele gęstsza niż ta, którą miałem do tej pory. Nie
dawała się rozsmarować. Zaryzykowałem i nałożyłem kropelkę. Chyba działa,
temperatura spadła o jakieś 8-9 stopni. Nie wiem czy to 'wina' tylko
coolera czy tez tej dziwnej pasty.

Czy taka gęsta pasta to teraz normalne?

--
JagVeM