Re: laptopy, na AMD i Intelu

Autor: Michał Kupski <miq_at_home.org>
Data: Tue 07 Feb 2006 - 19:51:57 MET

Hej !

Użytkownik "Krzysztof 45" <mekarWYTNIJTO@vp.pl> napisał w wiadomości
news:dsapb6$dcu$1@news.dialog.net.pl...
> Widziałem już go wcześniej podoba mi się :)
> Dzięki za kierunek, jeszcze z używek polecają mi IBM Thinkpada t23 lub t30
> Wiesz bardzo zależy mi na tym by nie latać z nim po serwisach co miesiąc
> i ponoć DELL jest odporny /bardziej/ na usterki (tak czytałem)

Mam służbowego HP xe4100. Ma już parę lat i działa w zasadzie bez
zarzutu. Baterię trzeba było wymienić (stara była na ogniwach NiMH
a to kiepska technologia jak do laptopa) i CD-ROMa na DVD-RW.
No, zużyły się jeszcze styki w touchpadzie. Ale to też jest
do naprawienia, zresztą najczęściej i tak podłączam myszę :)
Mamy w firmie jeszcze 2 inne paroletnie HP i nie było z nimi
w zasadzie żadnych problemów. A teraz mamy jeszcze 2 nowe 6110.

> A co do HP nx6110 to jest bardzo kusząca propozycja, tylko nie wiem jak
> to jest z ta pamięcią grafiki która jest współdzielona. Co niektórzy
> odradzają taki patent. Z drugiej strony Autocad nie będzie na nim
pracował.

Są wersje nx6110 z matrycą 1400x1050. Do Autocada jak znalazł :)
Poczytaj testy nx6110, są np. na benchmark.pl. Generalnie jest nieźle.
http://www.benchmark.pl/notebooki/przeglad_notebookow_1_2005/HP_nx6110.html

--
Pozdrawiam
Michał -- Tarnowskie Góry