Re: Fatalna jakosc Verbatimow RW!

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Tue 07 Feb 2006 - 19:37:21 MET

flobber napisał(a):

> BTW, czy ma ktos jakies doswiadczenia jesli chodzi o jakosc i trwalosc
> zapisu na DVD-RAM?

Ponoć najpewniejszy z nośników optycznych... W praktyce nie miałem
okazji sprawdzić, ale gdy już będę wymieniał nagrywarkę DVD na lepszą,
to z całą pewnością wybiorę coś obsługą DVD-RAM.
BTW to istnieją jeszcze napędy tego typu przyjmujące nośniki w kasetce?
Bo ja jeszcze się z czymś takim nie spotkałem... Więc w takim razie
czemu sprzedajÄ… to w takiej formie? Z drugiej strony nie wiem czemu
producenci płyt CD a potem DVD uparli się, żeby dosyć delikatnego
nośnika nie umieszczać w dodatkowej kasecie jak dyskietki czy nośniki MO
- to zawsze dodatkowe zabezpieczenie.

# /George Orwell - Rok 1984/