problem z touchpad'em

Autor: Something <something1_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 07 Feb 2006 - 17:31:42 MET

Witam!!
od jekiegos czasu mam acera as 5025 no i powstał problem wczoraj touchpad
zaczął sie dziwnie zachowywać dwukrotne dotknięcie i przytrzymanie do
przeciagania przestało działać dwukrotne dotknięcie na ikonie wywołuje menu
kontekstowe to samo lewy przycisk przy touchpad'dzie prawy wogóle nie działa
Wczoraj jak to się zaczeło to zrestartowałem laptopa załadował system i tuż
przed logowaniem czarny ekran i zaczął mi piszczeć przerywane piski bez
końca nie odpowiadała klawiatura i inne musiałem baterie wyciagnąć. Dziś
rano ruszył już normalnie ale w winXP przy logowaniu nie działa ani
dwukrotne dotknięcie na profilu ani kliknięcie do systemu moge sie zalogować
tylko przec CTRL+ALT+DEL :( w niektórych aplikacjach wogóle przestaje
działać. w reszcie lewy to prawy, prawy nie działa nie działa przeciaganie.
Instalowane sterowniki i default w nich potem reinstall systemu nie pomogło.
Pomoże ktoś?? Będę bardzo wdzięczny za pomoc!!Dziękuje!!

POZDRAWIAM

--
Marcin Sadowski