Uszkodzony Power Button??

Autor: vs1981 <vs1981[no.spam>
Data: Tue 07 Feb 2006 - 16:27:56 MET

Wczoraj wymieniałem komuś praktycznie wszystkie elementy w kompie. Została m.in.
obudowa (zasilacz wymieniony z 300W na 450W). Spalona była płyta główna, ale
mniejsza z tym. Komp wczoraj działał bez zarzutu. Przedwczoraj, czyli jeszcze na
uszkodzonym sprzęcie zauważyłem, że przytrzymanie 4s przycisku Power wyłącza
kompa ale ponownie go załącza - nie za każdym razem, ale dość często. Dzisiaj
dostałem informację, że na nowym sprzęcie dzieje się to samo - komp za każdym
razem gdy jest wyłączany z menu Start, załącza się ponownie. To samo dzieje się
gdy zamknięcie następuje przez naciśnięcie przyciska Power. Może to świadczyć o
zużyciu tego styku? Czy raczej problemu należy szukać w zasilaczu lub innym
komponencie? Procesor Celeron Prescott D-315 2,26GHz, płyta Gigabyte GA-8I848P-G
I848E, pamięć 512MB Kingston.
I jeszcze jedno pytanko: czy to są jakieś specjalne mikrostyki?