Re: Brak dzwięku w video

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 07 Feb 2006 - 14:00:15 MET

"Kaja" <kaja25@nie.ma.wp.pl> wrote in message
news:1f93oc9eah8vn.omuulqbfq5o3.dlg@40tude.net...

> Może to zależy jakiego odtwarzacza się używa. Do mojego WMP 9.0 najlepsze
> te, które podałam.

ffdshow moze wiecej i dziala z WMP9 chociaz nie bardzo rozumiem po co uzywac
WMP jesli jest MPC
alternatywnie dla kodekow i systemu mozna uzyc VLC lub mplayera - dziala
bardzo ladnie a mozliwosci ma znacznie toto wiecej niz WMP...
(mowie to o przroznych filtrach poprawiajacych jakosc dzwieku i video...)