Re: Drukarka: Epson R220 czy Canon IP4200 ?

Autor: mgs <magness2_TOUSUN__at_poczta.fm>
Data: Tue 07 Feb 2006 - 11:22:12 MET

> Najważniejszą sprawą jest dla mnie tania
> eksploatacja i niezawodność.

Nie wiem jak jest teraz z Epsonkami (wydają się słabiej skonstruowane
niż kiedyś - nie ten plastik, bardziej się trzęsą przy drukowaniu, nie
wiem też jak z tuszami), ale obie te cechy zawsze spełniały. W przypadku
Canonów - widziałem sporo z zaschniętymi / zepsutymi głowicami i to
nawet u ludzi, którzy nie zostawiali bez atramentu drukarki.