Re: Brak dzwięku w video [OT]

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 07 Feb 2006 - 11:14:28 MET

"Michał Kupski" <miq@home.org> wrote in message
news:ds9ra4$17i$1@news.onet.pl...
> Hej !
>
> Użytkownik "PAndy" <pandrw@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Nie każdemu się chce i nie każdy potrafi :)
>
> Ludzie z CCCP piszą, że ich pakiet oparty jest o stabilne,
> przetestowane wersje ffdshow. Ich własny build.
> Dodatkowo jest w pakiecie VSFilter (napisy), splittery do .mkv i .ogm
> oraz WMV9VCM. Xvid przy ffdshow jest właściwie niepotrzebny.
> I jest do tego instalator, który ustawia większość koniecznych opcji.
> Po prostu instalujesz i działa.

jakos wole buildy celticdruida czy bob0ra... co do stabilnych wersji... hehe
jak na razie ffdhow np build ffdshow-20060202-icc-sse2 nie mam klopotow
(ffdshow-20060203-icc-sse zreszta tez jest ok), do napisow uzywam wlasnego w
ffdshow "osadzacza", matroske tez laduje z reki... az tak wiele z tym pracy
nie ma a ffdshow dosyc czesto ma poprawiane bugi przez nowe wersje
libavcodec czy w samej implementacji. xvid instaluje by kompresowac.
dekompresje i tak robie ffdshow